PINYOL VERMELL SA POBLA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PINYOL VERMELL SA POBLA

ASSOCIACIÓ DE JOVES PINYOL VERMELL
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?

Ir abajo 
5 participantes

Estudio 54 si o no?
 Ha d'haver estudio 54
 No ha d'haver estudio 54
Veure resultats
AutorMissatge
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 86
Registration date : 31/05/2007

HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDv Jun 01, 2007 5:50 pm

Un dubte nou enfront de la nova situació.

Volsaltres que en pensau? n'hi ha d'haver d'estudio? affraid
Tornar a dalt Ir abajo
https://pinyolvermellsp.forocatalan.com
FLAMA

FLAMA


Nombre de missatges : 19
Registration date : 01/06/2007

HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: jo m'apunt a un ministudio   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDg Jun 03, 2007 2:18 pm

Hola!
Estic d'acord que no s'hauria de fer una macrofesta per a tot Mallorca amb el gastòrum de l'any passat. Però la fórmula de revetla a la plaça amb música dels anys 60, 70, 80... és bona. Recordau el primer any d'Studio? Va estar molt bé pq era molt familiar i pobler i no crec que costàs tant com el darrer amb cinquanta mil coses que no sabies on anar i no podies passar enlloc ni coneixies ningú del teu costat pq tothom era extern...

Qui s'apunta a un MINISTUDIO (o un altre nom)? I si no: una revetla amb grups que animin els joves com als altres pobles: HORRIS KAMOI, TUMBET, VAL 9, ETC.
Tornar a dalt Ir abajo
xenoistana

xenoistana


Nombre de missatges : 2
Registration date : 03/06/2007

HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: Re: HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDg Jun 03, 2007 4:03 pm

Admin escrigué:
Un dubte nou enfront de la nova situació.

Volsaltres que en pensau? n'hi ha d'haver d'estudio? affraid
Clar que no hi ha d'haver estudio 54, aixo s'ha d'haver acabat, lo que si hauria d'haver son concerts aixi com toca, que duguessin grups i solistes per tots es gusts, i no importaria que se gastassin quasi res, ja que sa gent si li agrada lo que hi ha, paga de bon gust, ja que tenim llocs per porer-los fer.
Porem fer una llista amb es que ens agradaria que duguessin. Jo vull a na
CHENOA, sa millor cheers
Tornar a dalt Ir abajo
dinosaurus

dinosaurus


Nombre de missatges : 19
Registration date : 01/06/2007

HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: Re: HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDl Jun 04, 2007 11:02 pm

Ènguany hi haura estudio 82 pq ja deu estar tot mig contractat x no dir-ho tot. Ara si fos per jo, jaja n'hi hauria cada dia així ens endeutam mésm q ja li estic agafant es gustet. Vosaltres no? MENYS ESTUDIO I MÉS VERBENES!!!! Va amb v no?
Tornar a dalt Ir abajo
maria
Invitat




HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: hi haura estudio 54 enguany a sa pobla   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDc Jul 15, 2009 8:28 pm

Hola hi haura estudio 54 a sa pobla enguany?¿
buenoooo ha de ser millor k l'any pasat perke ere musica un poc pasada de modaaaa pero buenoo ba estar beee al final akella gent k hi haviaaa a a jaa era massa no se podia pasar per en lloc avies de anar molt estret per pasar pero baa estar beeeee!!!!! un kis adeu!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
carolina
Invitat




HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: millor k la'ny pasat   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDc Jul 15, 2009 8:36 pm

Hola soc carolina vull dir k l'anya pasat va ser una merda de estudii perke hi havia molt de vells i musica molt pasada vull k me posis mes punxin punxin k no musica psada vull k me posis musica festival 2009 u estens perke si me poses musica pasada de els anys 70,80i 90 nomes kedaran els vells oksss buenoo u vaig dexant perke me estic aborrint de escriureee pero vull k sapigueu tots k enguany tambe hi anire encara k segui aborrit valee adeu!! besitos a thotom un besote!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
kimerajamm




Nombre de missatges : 3
Registration date : 28/08/2010

HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: Re: HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitimeDs Ago 28, 2010 10:44 am

Ènguany hi haura estudio 82 pq ja deu estar tot mig contractat x no dir-ho tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Empty
MissatgeAssumpte: Re: HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?   HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
HI HAURÀ ESTUDIO 54 ENGUANY?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
PINYOL VERMELL SA POBLA :: ACTUALITAT POBLERA-
Canviar a: