PINYOL VERMELL SA POBLA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PINYOL VERMELL SA POBLA

ASSOCIACIÓ DE JOVES PINYOL VERMELL

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?

3 participantes

S'HA DE CANVIAR EL FORMAT DEL FÒRUM?
SI
FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Vote_lcap50%FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Vote_rcap
 50% [ 1 ]
NO
FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Vote_lcap50%FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Vots Totals : 2

Sondeo cerrado

AutorMissatge
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 86
Registration date : 31/05/2007

FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Empty
MissatgeAssumpte: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 11:34 am

Bones, m'han arribat comentaris que el format d'aquest fòrum és inadequat i ilegible degut al fons negre i les lletres vermelles.
Vosaltres usuaris, que trobau?
Farem una enquesta, amb una setmana de tremini i qui tengui majoria decidirà drunken
Tornar a dalt Ir abajo
https://pinyolvermellsp.forocatalan.com
FLAMA

FLAMA

Nombre de missatges : 19
Registration date : 01/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 7:09 pm

És original, però sí. Potser és una mica massa fost. Crec que estaria millor un fons més claret.
Ahhh! Esl emoticons (em pens que es diuen així) són molt xulos! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
FLAMA

FLAMA

MissatgeAssumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitimeDc Jun 13, 2007 9:30 pm

[b]El, una cosa: hi ha coses que no es poden llegir.La informació que hi ha en els dos rectangles d'abans (p.e.)
Tornar a dalt Ir abajo
dinosaurus

dinosaurus

MissatgeAssumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitimeDj Jun 14, 2007 9:30 pm

jo trob q es podia llegir, i si no no importa canviar el fons, basta canviar les lletres q no es veuen amb el fons!
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 86
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: JO JA NO SE QUE HE DE FER   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitimeDv Jun 15, 2007 10:49 am

Tu em dius que bastaria canviar la lletra i no el fons i altres em diven que el fons era massa obscur, jo ja no se que he de fer, el que no puc fer és estar canviant cada dia. Vaig penjar una enquesta i la gent ni mu.
Bé si un cas a la pròxima reunió ( tant podria ser en persona com virtual, emprant el chat d'aquest fòrum) podriem decidir quin és el format més adequat. elephant
Tornar a dalt Ir abajo
https://pinyolvermellsp.forocatalan.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?   FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
PINYOL VERMELL SA POBLA :: FUNCIONAMENT DEL FÒRUM-
Canviar a: