PINYOL VERMELL SA POBLA ASSOCIACIÓ DE JOVES PINYOL VERMELL |
|
| FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? | |
| |
S'HA DE CANVIAR EL FORMAT DEL FÒRUM? | | Vots Totals : 2 | | Sondeo cerrado |
| Autor | Missatge |
---|
Admin Admin
Nombre de missatges : 86 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Dj Jun 07, 2007 11:34 am | |
| Bones, m'han arribat comentaris que el format d'aquest fòrum és inadequat i ilegible degut al fons negre i les lletres vermelles. Vosaltres usuaris, que trobau? Farem una enquesta, amb una setmana de tremini i qui tengui majoria decidirà | |
| | | FLAMA
Nombre de missatges : 19 Registration date : 01/06/2007
| Assumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Dj Jun 07, 2007 7:09 pm | |
| És original, però sí. Potser és una mica massa fost. Crec que estaria millor un fons més claret. Ahhh! Esl emoticons (em pens que es diuen així) són molt xulos! | |
| | | FLAMA
| Assumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Dc Jun 13, 2007 9:30 pm | |
| [b]El, una cosa: hi ha coses que no es poden llegir.La informació que hi ha en els dos rectangles d'abans (p.e.) | |
| | | dinosaurus
| Assumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? Dj Jun 14, 2007 9:30 pm | |
| jo trob q es podia llegir, i si no no importa canviar el fons, basta canviar les lletres q no es veuen amb el fons! | |
| | | Admin Admin
Nombre de missatges : 86 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: JO JA NO SE QUE HE DE FER Dv Jun 15, 2007 10:49 am | |
| Tu em dius que bastaria canviar la lletra i no el fons i altres em diven que el fons era massa obscur, jo ja no se que he de fer, el que no puc fer és estar canviant cada dia. Vaig penjar una enquesta i la gent ni mu. Bé si un cas a la pròxima reunió ( tant podria ser en persona com virtual, emprant el chat d'aquest fòrum) podriem decidir quin és el format més adequat. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? | |
| |
| | | | FONS NEGRE I LLETRES VERMELLES, INADEQUAT, ILEGIBLE? | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |
|